Αυτός ο δάσκαλος ανέβασε την απόδοση των μαθητών του μετατρέποντας την τάξη του σε.. φάρμα
Ο Στέφεν Ριτζ είχε την ατυχία να ζήσει μια τραγική απώλεια. Από εκείνη τη μέρα αποφάσισε να εστιάσει την προσοχή του στα παιδιά των άλλων και την τεράστια θλίψη του να την μετατρέψει σε κάτι όμορφο.
Ο Ριτζ κατάφερε να ανεβάσει το ποσοστό παρουσίας των μαθητών του στη τάξη από το 40% στο 93%. Πως;
Ο Ριτζ ήταν ακριβώς όπως και όλοι υπόλοιποι γονείς. Έδινε καθημερινά τον καλύτερο εαυτό του για να μεγαλώσει σωστά το παιδί του. Μέχρι που η τραγωδία του χτύπησε την πόρτα.
Από τότε που έχασε το παιδί του αποφάσισε να επικεντρώσει την ενέργειά του στο να βοηθήσει τα υπόλοιπα παιδιά που τον είχαν ανάγκη.
Έτσι, παραιτήθηκε από την θέση του και πήγε να διδάξει σε ένα από τα πιο προβληματικά σχολεία των ΗΠΑ. Ένα σχολείο στο Νότιο Μπρονξ.
Το συγκεκριμένο σχολείο είχε μέχρι τότε ποσοστό αποφοίτησης 17%, πολλά περιστατικά βίας και ακόμα περισσότερα πεινασμένα παιδιά.
Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί αποκαλούν το Νότιο Μπρονξ «έρημο τροφίμων”.
“Έρημο τροφίμων” σημαίνει ότι μια γειτονιά ή μια πόλη δεν έχει εύκολη πρόσβαση σε υγιεινά τρόφιμα. Τα μόνα που υπάρχουν σε αφθονία είναι καταστήματα γρήγορου φαγητού ενώ τα παντοπωλεία και τα μανάβικα μετριούνται στα δάχτυλα.
Ο Στιβ κατά τη διάρκεια της εργασίας του, ανακάλυψε ότι τα περισσότερα από τα παιδιά που μέχρι τότε θεωρούνταν κακοί μαθητές, δεν τρέφονταν σωστά ή και καθόλου.
Πολλοί από τους ανθρώπους που ζουν στο Νότιο Μπρονξ υποφέρουν από κάτι που ονομάζεται “επισιτιστική ανασφάλεια.” Επισιτιστική ανασφάλεια σημαίνει ότι δεν ξέρεις πότε και από που θα βρεις το επόμενο σου γεύμα.
Οι μαθητές του Στιβ όμως δεν αντιμετώπιζαν μόνο αυτό το πρόβλημα. Τα περισσότερα παιδιά είναι άστεγα ή ζουν σε ανάδοχες οικογένειες.
Ώσπου μια μέρα κάποιος έκανε δωρεά στο σχολείο μερικούς βολβούς. Οι βολβοί σύντομα μετατράπηκαν σε λουλούδια εμπνέοντας τον Στιβ να δημιουργήσει κάτι πολύ όμορφο: Το Green Bronx Machine.
Το Green Bronx Machine είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα μαθημάτων κηπουρικής σε κλειστούς χώρους. Διδάσκει τα παιδιά πώς να είναι υγιή και τους παρέχει την κατάλληλη διατροφή, η οποία με τη σειρά της τα βοηθά να επικεντρώνονται και να αποδίδουν καλύτερα μέσα και έξω από το σχολείο.
Μαθητές μαζί με τον Στιβ καλλιεργούν τα δικά τους τρόφιμα έχοντας δημιουργήσει κήπους στις στέγες και στις αίθουσες διδασκαλίας του σχολείου. Πολύ σύντομα τα παιδιά αύξησαν σημαντικά τις ακαδημαϊκές επιτυχίες τους.
Το ακόμη καλύτερο; Οι μαθητές παίρνουν τρόφιμα και τα πηγαίνουν και στα υπόλοιπα μέλη των οικογενειών τους!
Τα παιδιά στην τάξη του Στιβ ξεκίνησαν με ενα ποσοστό παρουσίας στο σχολείο της τάξης του 40%. Ένα ποσοστό που όμως σήμερα αγγίζει το 93%! Ταυτόχρονα το 100% των μαθητών πέρασε στις εξετάσεις!
Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως οι μαθητές του Στιβ μπορούν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον.
Καλή δουλειά κύριε Ριτζ!