Για να γλυτώσει χρήματα από τη βενζίνη μετέτρεψε το αυτοκίνητο του ώστε να κινείται με ξύλο
Με την έλευση της ενεργειακής κρίσης και το αυξανόμενο κόστος της βενζίνης, οι άνθρωποι ψάχνουν όλο και περισσότερο για εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Για παράδειγμα, ένας αυξανόμενος αριθμός Ουκρανών οδηγών στρέφονται στην καύση του ξύλου για να τροφοδοτήσουν τα αυτοκίνητά τους!
Μπορεί όλοι να συμφωνούν ότι το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προς το παρόν όμως το το ξύλο ως καύσιμο μάλλον είναι μια πιο πρακτική λύση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν είναι καινούργια.
Οι άνθρωποι έχουν κατασκευάσει αυτοκίνητα που κινούνται με ξύλο πριν από πολλές δεκαετίες. Το συγκεκριμένο καύσιμο ήταν εξαιρετικά δημοφιλές κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου.
Σήμερα, όλο και περισσότεροι οδηγοί στην Ουκρανία τοποθετούν στα παλαιά τους αυτοκίνητα καυστήρες ξύλου για να εξοικονομήσουν χρήματα.
Ο 36χρονος Ευγκένι Τσερνίγκοφ πριν από ένα χρόνο μετέτρεψε το παλιό του Opel σε όχημα που κινείται με την καύση των ξύλων. Η αύξηση των τιμών της βενζίνης οδήγησε τον Τσερνίγκοφ να ψάξει για μια εναλλακτική μορφή ενέργειας. Και την βρήκε στο ξύλο..
Ο καθηγητής φυσικής και μαθηματικών στο επάγγελμα, Τσερνίγκοφ, έμαθε για τη χρήση του ξύλου ως καύσιμο από το διαδίκτυο και πέρασε δύο μήνες μελετώντας τα πάντα για το θέμα. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε βιβλιογραφία που χρονολογείται από το 1939. Όταν είχε πια μια ολοκληρωμένη εικόνα για το θέμα, όλα ήταν πια πολύ εύκολα.
Ο Τσέρνιγκοφ επισύναψε μια ξυλόσομπα και ένα μεταλλικό κουτί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τα οποία σύνδεσε με τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Το εκπεμπόμενο από την καύση του ξύλου αέριο αποθηκεύεται μέσα στο μεταλλικό κουτί, διηθείται, ψύχεται και τροφοδοτεί στη συνέχεια τον κινητήρα.
Το αυτοκίνητό του καταναλώνει περίπου 40 κιλά ξύλα ανά 100 χιλιόμετρα, τα οποία του κοστίζουν περίπου 0,40 λεπτά του ευρώ. Για να κάνετε τη σύγκριση σκεφτείτε ότι στην Ουκρανία το λίτρο βενζίνης έχει κόστος 0,80 λεπτά του ευρώ.
Ανάλογα με την ποιότητα του ξύλου που χρησιμοποιεί αλλά και το πόσο ξερό είναι, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 60 μίλια την ώρα, μια ταχύτητα η οποία είναι αρκετά καλή.
Ο Τσερνίγκοφ υποστηρίζει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει και πλαστικά μπουκάλια ως καύσιμο, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με μια αποξηραμένη μουριά.
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ο Τσερνίγκοφ λέει ότι το παλιό του Opel είναι πλέον όχι μόνο πιο οικονομικό στην οδήγηση αλλά και πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Αντί να γεμίζει την ατμόσφαιρα με ρύπους, μετά την μετατροπή του αποβάλλει μόνο υδρατμούς και διοξείδιο του άνθρακα.
Αλλά δεν συμφωνούν όλοι με την χρήση του ξύλου. Πρόσφατα ένας εκπρόσωπος του Ουκρανικού Υπουργείου Εσωτερικών δήλωσε ότι η χρήση μη πιστοποιημένων μορφών ενέργειας είναι παράνομες. Σύμφωνα με τον Ουκρανό αξιωματούχο “η εν λόγω τεχνολογία θα πρέπει να μελετηθεί για να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει κίνδυνος ούτε για τους ανθρώπους στο αυτοκίνητο, αλλά ούτε και για τους υπόλοιπους οδηγούς”.
Δείτε μια μικρή επίδειξη ενός αυτοκινήτου που κινείται με ξύλο στο βίντεο που ακολουθεί: