Τέχνες

«Εγώ κι εσύ»: Σε ποιον αφιέρωνε η Μαρινέλλα το τραγούδι «ύμνο» στον έρωτα

advertisement

Το «Εγώ και Εσύ» είναι το τραγούδι που ερμήνευσε η Μαρινέλλα λίγο πριν καταρρεύσει πάνω στη σκηνή στο Ηρώδειο.

Η σπουδαία Μαρινέλλα, που όπως μάθαμε σήμερα από την Ελένη Βιτάλη είναι καλά στην υγεία της και σε μερικούς μήνες θα είναι θα είναι πολύ καλύτερα, ηχογράφησε το συγκεκριμένο τραγούδι την περίοδο που ζούσε τον θυελλώδη έρωτα με τον Τόλη Βοσκόπουλο.

Μάλιστα το τραγούδησαν μαζί τον Νοέμβριο του 1974 ανήμερα της πρώτης επετείου του γάμου τους. Μαρινέλλα και Βοσκόπουλος έζησαν μια θυελλώδη σχέση που επισημοποιήθηκε με έναν μυστικό γάμο στο Παγκράτι.

«Σήμερα σε εκκλησία που δεν ανακοίνωσαν οι τραγουδιστές Τόλης Βοσκόπουλος και Μαρινέλλα θα τελέσουν τους γάμους τους», αναφέρει δημοσίευμα της εποχής.

Η αλήθεια όμως είναι ότι η εκκλησία δεν ανακοινώθηκε ποτέ, γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε. Μάλιστα, το μυστήριο τελέστηκε στο διαμέρισμα της Μαρινέλλας στο Παγκράτι με μόλις 10 καλεσμένους.

advertisement

Αντί για τα πολυτελή νυφικά και κοστούμια που θα περίμενε κανείς, το ζευγάρι επέλεξε να φορέσει τζιν. Η τραγουδίστρια είχε διαλέξει μια μακριά φούστα και γιλέκο, ενώ ο Τόλης ήταν απλά ντυμένος με τζιν παντελόνι. Παρά το γεγονός ότι ο γάμος τους ήταν λιτός και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, η στιγμή ήταν γεμάτη αγάπη και αυθεντικότητα.

«Εγώ κι εσύ»: Σε ποιον αφιέρωνε η Μαρινέλλα το τραγούδι «ύμνο» στον έρωτα

«Στο γάμο μας φορέσαμε μπλου τζιν! Εγώ γιλέκο και φούστα και ο Τόλης τζιν παντελόνι», είχε πει η καλλιτέχνιδα λίγα χρόνια αργότερα.

Στον μικρό, αλλά ιδιαίτερο αυτό γάμο, παρόντες ήταν μόλις έξι καλεσμένοι: ο παπάς, οι κουμπάροι τους, Γιώργος Κατσαρός και η σύζυγός του, ο Φρέντυ Γερμανός, η αδελφή της Μαρινέλλας και η Λένα Παμέλα μαζί με τον άντρα της. Ήταν μια τελετή γεμάτη ζεστασιά και αμεσότητα, μακριά από τη χλιδή που συνήθως συνοδεύει τέτοιου είδους γεγονότα στον κόσμο της διασκέδασης. Μετά την τελετή, το ζευγάρι άλλαξε ρούχα και βρέθηκε στη «Νεράϊδα», το κέντρο όπου τραγουδούσε τότε ο Τόλης, για να γιορτάσουν τη νέα τους αρχή. 

Το ζευγάρι έμεινε μαζί 6 χρόνια. Η Μαρινέλλα είχε γίνει ήδη μητέρα τον Ιούλιο του 1973 με τον Τόλη Βοσκόπουλο να μεγαλώνει τότε σαν δικό του παιδί την μικρή Τζωρτίνα.

«Εγώ κι εσύ»: Σε ποιον αφιέρωνε η Μαρινέλλα το τραγούδι «ύμνο» στον έρωτα

Ο Βοσκόπουλος της έτρεφε ιδιαίτερη αδυναμία, η οποία μεγάλωσε στα πρώτα της χρόνια στη βίλα της Ρένας Βλαχοπούλου στην Κηφισιά. Το σπίτι αυτό, που αγόρασε ο Βοσκόπουλος, έγινε το καταφύγιο του έρωτά τους, μια σχέση που, αν και γεμάτη πάθος, είχε και τις δυσκολίες της.

«Ποτέ μην χαθείς από τη ζωή μου μα εσύ ποτέ», λέει ο τραγούδι μα ο στίχος διαψεύστηκε και το ειδύλλιο τελείωσε άδοξα. Ο χωρισμός τους δεν ήταν βελούδινος με τον αδελφικό φίλο της Μαρινέλλας, Γιάννη Ξανθούλη να λέει πως ο Βοσκόπουλος ήταν το μεγαλύτερο λάθος της.

Το 1981, η σχέση τους έφτασε στο τέλος της, με τον Βοσκόπουλο ν’ αποχωρεί από το σπίτι. Ο χωρισμός τους δεν ήταν εύκολος, ιδιαίτερα για εκείνον, ο οποίος πέρασε δύσκολες στιγμές μετά το διαζύγιό τους. Για τα επόμενα δέκα χρόνια, εγκαταστάθηκε στην καμπάνα 304 του «Αστέρα», ένα μέρος που έγινε το καταφύγιό του.

Η Μαρινέλλα, από την πλευρά της, αντιμετώπισε τον χωρισμό με αποφασιστικότητα. Σε μια συνέντευξή της, είχε αποκαλύψει: «Είχα μόνο σοβαρές σχέσεις που κρατούσαν χρόνια. Και όταν η Τζωρτζίνα ήταν 10 ετών και είχα πάρει διαζύγιο από τον Βοσκόπουλο -είχα ξεμπερδέψει για την ακρίβεια γιατί ο Τόλης δεν ήταν το πιο εύκολο αγόρι- αποφάσισα πως οι άντρες είχαν τελειώσει πια για μένα. Δεν ήθελα να δω πότε το παιδί μου κατσουφιασμένο από κάποιο αρνητικό σχόλιο που θα άκουγε για την προσωπική μου ζωή».

Όσο για την μετέπειτα σχέση της Μαρινέλλας με τον Βοσκόπουλο φαίνεται πως η τραγουδίστρια τον εκτιμούσε πολύ καθώς χρόνια αργότερα είχε δηλώσει: «Όταν χωρίζουν δύο άνθρωποι, θα πρέπει να χωρίζουν τίμια. Δεν πρέπει να βρίζονται».

Παρά τις δυσκολίες και το τέλος της σχέσης τους, η αγάπη και η καλλιτεχνική τους συνεργασία άφησαν ανεξίτηλο σημάδι στον κόσμο του ελληνικού τραγουδιού, αποτελώντας μια από τις πιο εμβληματικές ιστορίες έρωτα και μουσικής στη σύγχρονη Ελλάδα.

advertisement
Back to top button