Η Λάρισα έγινε η πρώτη ελληνική πόλη που έλαβε το βραβείο της UNESCO για τις «Πόλεις που Μαθαίνουν»

Το βραβείο της UNESCO για τις «Πόλεις που Μαθαίνουν» απονεμήθηκε στην πόλη της Λάρισας. Το βραβείο παρέλαβε χθες ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης που βρέθηκε με αντιπροσωπεία του δήμου στο Κορκ της Ιρλανδίας στο πλαίσιο της Διεθνούς Συνδιάσκεψης για τις «Πόλεις που Μαθαίνουν».

Η Λάρισα έγινε η πρώτη ελληνική πόλη που έλαβε το βραβείο της UNESCO για τις «Πόλεις που Μαθαίνουν»

Σημειώνεται πως η Λάρισα περιλαμβάνεται στις 16 πόλεις απ’ όλον τον κόσμο που βραβεύθηκαν από την UNESCO και είναι η πρώτη ελληνική πόλη, που μετέχει στο Διεθνές Δίκτυο των «Πόλεων που Μαθαίνουν» αλλά και η μοναδική στην οποία έχει απονεμηθεί το σχετικό βραβείο.

«Η απονομή του βραβείου της UNESCO για τις “Πόλεις που Μαθαίνουν”, αποτελεί την διεθνή αναγνώριση και την επιβράβευση της πρωτοβουλίας του Δήμου Λαρισαίων που αγκαλιάστηκε από τους φορείς της πόλης, της χώρας αλλά και διεθνώς» δήλωσε ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης και συμπλήρωσε: «Η συμμετοχή της πόλης της Λάρισας, σε τέτοιου επιπέδου διεθνή fora, πέρα από την καταξίωση και τη διεθνή αναγνώριση, θα συμβάλει στην προβολή της ενώ είναι δεδομένη άντληση καλών πρακτικών από άλλες πόλεις, που μπορούν να ενισχύσουν την προσπάθεια που καταβάλλεται στην Λάρισα στο πλαίσιο της “Πόλης που Μαθαίνει”».

Αναλυτικά τα βραβεία «Πόλη που Μαθαίνει» για το 2017, απονέμονται στις εξής πόλεις:

Μπρίστολ (Μεγάλη Βρετανία και Βόρεια Ιρλανδία), Καμάρα ντε Λόμπος (Πορτογαλία), Κόνταγκεμ (Βραζιλία), Γκελζενκίρχεν (Γερμανία), Γκίζα (Αίγυπτος), Χόντζου (Κίνα), Λάρισα (Ελλάδα), Λίμερικ (Ιρλανδία), Μάγιο Μπαλέο (Καμερούν), Τσερεκορέ (Γουινέα), Οκαγιάμα (Ιαπωνία), Πεκς (Ουγγαρία), Σουραμπάγια (Ινδονησία), Σουόνον (Νότια Κορέα), Τύνιδα (Τυνησία) και Βίλα Μαρία (Αργεντινή).

Σημειώνεται τέλος ότι στην αποστολή του Δήμου Λαρισαίων, μετείχαν εκτός του δημάρχου, οι αντιδήμαρχοι Δημήτρης Δεληγιάννης και Πάνος Σάπκας.

Τι ακριβώς είναι οι «Πόλεις που μαθαίνουν”

«Η πόλη που μαθαίνει» είναι ένα καινοτόμο σχέδιο που έχει ως σκοπό να παρέμβει δυναμικά στο επίπεδο της Δια Βίου Μάθησης. Στόχος του:

  • η προώθηση της μάθησης χωρίς αποκλεισμούς από τη βασική έως την τριτοβάθμια εκπαίδευση,
  • η αναζωογόνηση της μάθησης σε οικογένειες και κοινότητες,
  • η προαγωγή της μάθησης και στο χώρο εργασίας,
  • η επέκταση της χρήσης των σύγχρονων τεχνολογιών μάθησης,
  • η βελτίωση της ποιότητας και της αριστείας στη μάθηση και
  • η γαλούχηση μια κουλτούρας μάθησης καθ’ όλη  τη διάρκεια της ζωής.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά διαβάστε εδώ