Home Ενημέρωση Μετά το κίνημα της “πετσέτας” ήρθε το κίνημα του.. τάπερ: Οι Έλληνες...

Μετά το κίνημα της “πετσέτας” ήρθε το κίνημα του.. τάπερ: Οι Έλληνες πάνε παραλία με το φαγητό τους λόγω τιμών

@Depositphotos

Μετά το γνωστό και ως “κίνημα της πετσέτας”, έρχεται πλέον στο προσκήνιο ένα νέο κίνημα, αυτό του τάπερ. Σε παραλίες που απλώνονται υπό τον ουρανό και το ζεστό ήλιο, μία νέα τάση αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της.

Κίνημα του τάπερ: Η νέα τάση!

Τι κάνουν; Φυσικά, ούτε λίγο ούτε πολύ, απλοποιούν την κατάσταση στον παραλογισμό τους. Το φαγητό από το σπίτι, προστατευμένο σε τάπερ. Αυτή η επιλογή, εκτός από προσεκτική και εξυπηρετική προς το πορτοφόλι, διασφαλίζει επίσης ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον για τα παιδιά.

Τα νούμερα, βέβαια, μιλούν από μόνα τους. Μια πλήρης παραλιακή εμπειρία με όλες τις ανέσεις που συνοδεύονται, μπορεί να εκτιμηθεί σε τουλάχιστον 40 ευρώ. Κατά την άποψη των ειδικών, όμως, τα εν λόγω νούμερα αποτελούν μάλλον μια πολύ ελπιδοφόρα πρόβλεψη.

Όταν οι τιμές φτάνουν στο “Θεό”!

Τα στοιχεία είναι σαφή και αποκαλυπτικά: ένας φρέντο καπουτσίνο που σερβίρεται στην αιθέρια αίθουσα της ξαπλώστρας μπορεί να επιφέρει ένα οικονομικό αντίκτυπο που αγγίζει τα 4,50 ευρώ, ενώ ένα απλό τοστ ξεπετάγεται στα 4 ευρώ. Οι απολαυστικές σταγόνες φρεσκοστυμμένου χυμού πορτοκαλιού φέρνουν επίσης σε αμηχανία το πορτοφόλι με περίπου 3 ευρώ, ενώ ένα γευστικό κλαμπ σάντουιτς διαμορφώνει ένα κενό της τάξης των 7,5 ευρώ. Όσον αφορά τη χρυσαφί ποτηρίσια ροφηματική υπερβολή, μια καρδιοθεραπευτική μπύρα κοστίζει περίπου 6 ευρώ, που όμως μπορεί να ανακυρηχθεί σε απολαυστική αφορμή για δαπάνη.

Όπως και να ‘χει, η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν είναι μόνον μια εξυπηρετική οικονομική ενέργεια, αλλά και μια οικογενειακή επιλογή που προάγει την ενότητα και την οικονομική ευαισθησία. Σε έναν κόσμο που οι απολαύσεις συχνά συνδέονται με υψηλό κόστος, αυτή η νέα τάση αντισταθμίζει τον ψηλό λογαριασμό με μια σειρά από λογικές και ισορροπημένες επιλογές.