Σε αυτό το εστιατόριο όλοι οι τοίχοι είναι γεμάτοι αυτοκόλλητα! Δείτε γιατί..
Όσοι νέοι πελάτες μπαίνουν στο εστιατόριο πιτσαρία Rosa’s Fresh Pizza, νομίζουν ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, έχει μια περίεργη εμμονή με τις αυτοκόλλητες σημειώσεις. Όμως, το πλήθος των ροζ, μπλε και κίτρινων σημειώσεων που καλύπτουν τους τοίχους του εστιατορίου, δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με την αισθητική του χώρου.
Ο Mason Wartman, ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας που βρίσκεται στην Φιλαδέλφεια των Ηνωμένων Πολιτειών, έχει τραβήξει την προσοχή κοινού και μέσων μαζικής ενημέρωσης με το μοναδικό επιχειρηματικό του μοντέλο.
Οι πελάτες του εστιατορίου του, αγοράζουν ένα κομμάτι πίτσα με 1 δολάριο και αν θέλουν μπορούν να αγοράσουν ένα κομμάτι ακόμη για κάποιον που δεν έχει χρήματα.
Στη συνέχεια γράφουν ένα σημείωμα σε ένα αυτοκόλλητο το οποίο στη συνέχεια το τοποθετούν στον τοίχο. Όσοι άστεγοι επωφεληθούν από την καλή τους πράξη και απολαύσουν το δωρεάν κομμάτι πίτσα, αν θέλουν αφήνουν με τη σειρά τους το δικό τους μήνυμα στο τοίχο, ευχαριστώντας τον γενναιόδωρο άγνωστο.
“Ακόμη και το ένα κομμάτι πίτσα είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα», είπε ένας άστεγος. “Εξαιτίας του Mason, ξέρω ότι τουλάχιστον έχω να φάω ένα κομμάτι πίτσα κάθε μέρα.”
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ιδιοκτήτη οι πελάτες του καταστήματος έχουν αγοράσει περίπου 8.400 κομμάτια πίτσα για τους άστεγους της περιοχής, μόνο τους τελευταίους εννέα μήνες.
“Πρόκειται για έναν σούπερ-εύκολο, υπερ-αποδοτικό και ξεκάθαρο τρόπο για να βοηθήσει κάποιος τους άστεγους”, είπε ο ιδιοκτήτης και εμπνευστής της ιδέας. “Μερικές φορές ακόμη και οι ίδιοι οι άστεγοι αγοράζουν κομμάτια πίτσα για άλλους άστεγους ανθρώπους.”
Τα αυτοκόλλητα αρχικά προορίζονταν για να μπορούν να ξέρουν οι άστεγοι τον αριθμό των κομματιών πίτσας που ήταν διαθέσιμα. Αλλά όταν ο αριθμός των αυτοκόλλητων άρχισε να αυξάνεται στους τοίχους, έφτασε τα 500 περίπου, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική.
Ο Wartman άρχισε να καταγράφει σε ένα τετράδιο πόσα κομμάτια πίτσας είχαν πληρωθεί προκαταβολικά από καλοσυνάτους πελάτες.
Η όμορφη ιδέα του Wartman πολύ σύντομα έγινε γνωστή σε όλες τις ΗΠΑ μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ακόμη και η Έλεν ντεΤζένερις επισκέφτηκε το Rosa’s Fresh Pizza για να γνωρίσει από κοντά τον ιδιοκτήτη του.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, η DeGeneres ενθάρρυνε τους θεατές της εκπομπής της να επισκεφθούν το Rosa, ενώ έδωσε στον Wartman μια επιταγή 10.000 δολαρίων για να τον βοηθήσει να συνεχίσει το έργο του.