Στα Τρίκαλα υπάρχει ένα σχολείο γεμάτο τέχνη και πίνακες ζωγραφικής (φωτογραφίες)
Τα Τρίκαλα έχουν δείξει πολλάκις ότι αποτελούν πηγή καινοτομίας και διαφορετικότητας. Ένα από τα λαμπρότερα παραδείγματα της πόλης αυτής είναι και το 6ο Γυμνάσιο Τρικάλων και συγκεκριμένα ένας άνθρωπος άξιος θαυμασμού, ο κ. Στέργιος Στάμος.
Ο κ. Στάμος είναι καθηγητής καλλιτεχνικών στο σχολείο και, όντας ζωγράφος ο ίδιος, θέλησε τα τελευταία 5 χρόνια να δώσει μια διαφορετική νότα στο σχολείο όπου εργάζεται. Έχοντας την αμέριστη συμπαράσταση του διευθυντή του σχολείου κ. Γιάννη Μιχάλη, έχει ζωγραφίσει αντίγραφα γνωστών έργων σε κάθε αίθουσα, ακόμα και στους διαδρόμους.
Μπαίνοντας και περπατώντας σε αυτό το σχολείο, νομίζει κανείς πια πως βρίσκεται σε ένα εναλλακτικό μουσείο. Το μόνο διαφορετικό είναι τα θρανία, οι σχολικές καρέκλες και οι φωνές των παιδιών. Κάθε αίθουσα διαθέτει έναν πίνακα γνωστού ζωγράφου, Έλληνα ή ξένου.
Φυσικά, αυτό δεν πρόκειται για το μοναδικό παράδειγμα «καλλιτεχνικού» σχολείου στα Τρίκαλα. Υπάρχουν ήδη τα τελευταία χρόνια κι άλλα παραδείγματα που δείχνουν ότι πλέον αποτελεί μια πάγια πρακτική της πόλης.
Ο κ. Στάμος δηλώνει πως «Το σκεπτικό ήταν να αντιγράψουμε έργα σημαντικών καλλιτεχνών, ώστε με το μέγεθός τους και τη χρωματική τους γκάμα, να αλλάξουν την ψυχρή ατμόσφαιρα των αιθουσών. Έτσι έγινε η παραμονή των μαθητών και των συναδέλφων πιο ευχάριστη και παράλληλα διδακτική για τη σύγχρονη τέχνη»
Η σύγχρονη τέχνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για ένα σχολείο που περιλαμβάνει μια πρωτοπόρα βιβλιοθήκη και διαθέτει πλήρη σεβασμό στο καθαρό περιβάλλον, όπως προσθέτει ο διευθυντής του σχολείου κ.Μιχάλης.
Και περπατώντας στους διαδρόμους, πλοηγούμενοι στο πρωτότυπο αυτό σχολείο, δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί για το ποιοι είναι οι ζωγράφοι, ποια τα κινήματα που τους φιλοξένησαν.
Με άλλα λόγια, δεν μπορεί κανείς παρά να εμπνευστεί και να μυηθεί στον κόσμο της τέχνης. Αυτό και τα υπόλοιπα σχολεία της πόλης των Τρικάλων καταφέρνουν έτσι να μετατρέψουν την εκπαίδευση σε πραγματική παιδεία, απομακρυνόμενο από τις παγίδες της μονόπλευρης και άχρωμης σχολικής μόρφωσης.